Ол автомобиль жолдарының жалпы желісі – 95 мың км, оның 25 мыңы республикалық маңызы бар екенін айтты.
“Не себепті біз көбіне орташа жөндеу жұмыстарын жүргіземіз? Мұның бәрі қаржының жетіспеуінен. Мұндай ауқымды желіге біз бірден ақша бере алмаймыз. Әрине, сыни тұрғыдан келгенде, өз жұмыстарын сапасыз орындайтындар бар екенін айтқым келеді. Біз институционалды түрде арнайы Сапа орталығын құрдық, республикалық мемлекеттік кәсіпорын 2019 жылдан бері жұмыс істейді. Олар тапсырыс берушіден, мердігерден, қалалардың барлық автомобиль жолдары мен көшелерінің учаскелерін қадағалаудан кейін іріктеп бақылауды жүргізеді”, – деді Роман Скляр үкіметтің баспасөз қызметіне берген сұхбатында.
Оның айтуынша, мұның бәрі мердігерлерге ғана қатысты емес, сонымен қатар жолдарды қазып, салдарын дереу жоюға тура келетін коммуналдық апаттарға да байланысты.
“Бұл да халықтың көптеген шағымын тудырады. Біздің елде жол салушылар әлі күнге кеңестік ҚНжЕ бойынша жұмыс істейді, сондықтан олар жол салуды білмейді деген стереотип бар. Бұл жай ғана миф екенін айтамын”, – деді премьер-министрдің бірінші орынбасары.
Оқи отырыңыз: Қазақстанның алты облысында су тасқынына байланысты жолдардағы көлік қозғалысы шектелді
Роман Скляр Республикалық желіге алғашқы қарыз алған өткен ғасырдың 90-шы жылдарының аяғынан бастап халықаралық қаржы ұйымдарынан автомобиль жолдарын қайта құру, оларды күрделі жөндеу жөніндегі нормативтік база жалпы әлемдік стандарттарға сәйкес келуі үшін талаптар қойылғанын айтты.
“Біз Еуропа мен АҚШ-тағыдай дизайн жасаймыз. Әрине, жұмыстың сапасын күшейту қажет, оған ұмтылу керек. Кемелдікке, олар айтқандай, шек жоқ. Әрбір саланы біз қандай да бір жолмен қолдап отырмыз, біз бұл жұмысты жалғастырамыз”, – деді Роман Скляр.