Білім және ғылым министрі Асхат Аймағамбетов "Педагог мәртебесі туралы" заң нормаларын іске асыру жөнінде түсініктеме берді.
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев министрлікке "Педагог мәртебесі туралы заң нормаларын іске асыру бойынша атқарылып жатқан жұмысты жалғастыруды тапсырды.
Аталған құжаттың маңызды ережелерінің бірі – педагогты міндетіне жатпайтын функцияларға тартудан қорғау, орынсыз есептіліктен босату.
Бұл нормалар жаңа оқу жылы қарсаңында өте өзекті.
Министрліктің осыған қатысты қатаң ұстанымдарына қарамастан, өкінішке орай, осы ережелерді бұзу фактілері әлі де кездеседі.
Осыдан бірнеше апта бұрын Ленгір мектеп-интернатында әкімшілік іс қозғалды, онда педагогтерді лауазымдық міндеттеріне кірмейтін жұмыстарға тартқан.
Білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті оқиға орнына барып, қызметтік тексеру жүргізді.
Фактілер расталды және мектеп директорының міндетін атқарушы әкімшілік жауапкершілікке тартылды.
Бұған дейін Түркістан облысы Кентау қаласындағы Молда Мұса атындағы мектепте де қызметтік тексеру жүргізілді. Онда мұғалімді мектепті жөндеу жұмыстарына тартқан. Аталған факті тексеру барысында расталды. Мектеп директорының міндетін атқарушы да, Кентау қалалық білім бөлімінің қызметкері де әкімшілік жауапкершілікке тартылды.
Жалпы осы қысқа уақыттың өзінде Білім саласында сапаны қамтамасыз ету жөніндегі аумақтық департаменттерге жүзден астам өтініш келіп түсті.
Нәтижесінде лауазымды тұлғаларға да, білім алушылардың ата-аналарына да қатысты 30-дан астам әкімшілік жаза қолданылды.
Бұл жұмыс тұрақты түрде жүргізілетін болады.
Заңсыздыққа жол берген жауапты тұлғаларға қатысты шаралар мұнымен шектелмейді.
Әкімшілік жазалардан бөлек, жұмыстан босату туралы шешімдер де қабылданады.
Оқи отырыңыз: Кезекші сынып, мұғалім жалақысы, мектеп жауапкершілігі. Пандемия жағдайында оқушылар қалай білім алады?
Мұғалімдердің құқығын қорғау – жергілікті аумақтық орган басшыларының да, мектеп директорларының да тікелей міндеті.
Педагогтердің құқықтарын қорғау туралы айтқанда, мұғалімдер өз міндеттерін адал орындау туралы да есте сақтауы қажет. Өйткені жаңа Заңның талаптары да жаңа.
Педагогикалық қызметпен айналысатын әрбір жан жас ұрпаққа үлгі болып, өз жұмысында адамгершілік қағидалары мен моральдық құндылықтарды басшылыққа алуы тиіс.
Мінез-құлық мәдениеті, әдептілік, адалдық, адамның ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу – педагогикалық этиканың негізі.
Осы қағидалардың сақталуын бақылау үшін біз мұғалімдерге қатысты құқықбұзушылықтар мен педагогикалық этиканы өрескел бұзу туралы даулы мәселелерді қарастыратын арнайы алқалы орган құруды қарастырудамыз.
Оқи отырыңыз: Ата-аналардың көбі қашықтан оқуға қарсы. Олар балаларының пандемияға қарамастан неге мектепке барғанын қалайды?
Бұл – педагогикалық этика және мұғалімдердің құқықтарын қорғау жөніндегі кеңес.
Мұндай институт алғаш рет пилоттық режимде осы жылдың тамыз айынан бастап Нұр-Сұлтан қаласында жұмыс істеуді бастады.
Болашақта этика бойынша кеңестер еліміздің барлық аймағында құрыла алады. Олар білім беру саласында сапаны қамтамасыз ету департаменттері жанында жұмыс істейтін болады.
Барлығымыз мемлекеттік қызметкерлердің Әдеп жөніндегі кеңесінің тиімді жұмысының куәсі болдық.
Біздің жаңадан құрылған Кеңестеріміздің қызметі соның үлгісі бойынша ұйымдастырылады.
Мұның бәрі – үлкен бастама: әр мұғалім өзінің мәртебесін мақтан тұтуы керек. Ыңғайлы жағдайда жұмыс істеп, сапалы білім беруі керек.
Өйткені біздің балаларымыздың әл-ауқаты мен білімі ұстаздардың қолында.
"Алты Алаштың игі жақсысы бас қосса, төрдегі орын – ұстаздыкі" дегендей осы тарапта алдымызда әлі де біраз жұмыс бар екені белгілі.